Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область

НОВА РЕФОРМА МВС – «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» НОВОМУ СЕРВІСУ

 

У ході реформи в Міністерстві внутрішніх справ були ліквідовані МРЕВ (міжрайонні реєстраційно-екзаменаційні відділи) і створені територіальні сервісні центри. Пріоритетом реформи є спрощення адміністративних послуг та їх децентралізація, якісні кадри та сервіс, клієнтоорієнтованість, а також впровадження сучасних технологій. Це дасть змогу мінімізувати корупційні ризики та викорінити посередництво. Нині діє територіальний сервісний центр у смт. Кельменці №7345. Сервісний центр надає допомогу всім  громадянам незалежно від місця проживання. Про діяльність новоствореної установи розповів начальник ТСЦ смт. Кельменці Василь Леонідович Лупашко.

  • Василю Леонідовичу Міністерство внутрішніх справ презентувало нову реформу територіальних сервісних центрів. Що це означає?

Створення сервісного центру, це, образно кажучи, включення «зеленого світла» новому сервісу, новій ідеології, пріоритетом якої є спрощення адміністративних послуг, їх децентралізація, клієнтоорієнтованість, впровадження сучасних технологій. Перед нами стоїть конкретне завдання: клієнт повинен отримати послуги простим і зрозумілим алгоритмом або скористатись допомогою компетентного консультанта.

  • Скажіть, будь ласка, чи будуть обслуговуватись всі клієнти незалежно від прописки місця проживання?

Тут діють правила «єдиного вікна». Прописка не відіграє жодної ролі. Головне – клієнт повинен бути громадянином України, тобто резидентом. До якого сервісного центру звернутись – вирішує клієнт особисто. Зрозуміло, що він іде туди, куди йому ближче, але ми обслуговуємо всіх, незалежно від їх місця проживання в межах України.

Крім того, для зручності клієнтів у нашому центрі встановлено термінал. Тепер вартість послуг можна оплатити безпосередньо в приміщені центру і не стояти в чергах банківських установ.

  • Скільки створено на Буковині таких територіальних сервісних центрів?

Створено п’ять, але планується більше. У Кельменцях, Новоселиці, Чернівцях, Глибоці та Кіцмані.

  • Які послуги будуть надаються громадянам у сервісних центрах?

Ми надаємо як платні, так і безоплатні послуги. Зокрема – реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів, здача іспитів з правил дорожнього руху, практичного водіння, видача або заміна посвідчень водія та їх дублікатів у разі втрати або крадіжки, а також оформлення дозволів на перевезення безпечних вантажів, інші види послуг. До речі, до них додано ще одну – видачу довідок про несудимість та міжнародних посвідчень водія.

  • А чи відбудуться зміни у галузі екзаменаційної системи отримання водійського посвідчення?

Так зміни відбулись. Зокрема, нині чітко розмежовано теоретичні питання в залежності від категорії, ліквідовано довідку-рахунок, що призвело до здешевлення послуги. Запроваджено електронний договір купівлі-продажу транспортного засобу. Є й ряд інших новацій.

  • Василь Леонідович, ви як фахівець цієї галузі скажіть, будь ласка, які основні елементи реформи МВС України?

Їх є чимало. Зупинюся на найголовніших. Як відомо, запорукою успіху будь-якої справи є кадри. Тому велику увагу ми приділяємо саме кадровому потенціалу. Постійно працюємо над системою підбору і навчання нових співробітників. Це повинні бути люди з новим мисленням, новими цінностями, освічені, мають бездоганно володіти нормами етичної поведінки службовця.

  • Василь Леонідович, скільки часу потрібно на оформлення послуг у сервісному центрі?

Це залежить від виду послуги. Але позитивним є те, що той, хто звертається до сервісного центру, має змогу всі питання вирішити на місці: здійснити купівлю-продаж, провести експертне дослідження транспортного засобу та документів до нього, визначити оціночну вартість транспортного засобу, перевірити його у базах даних автоматизованих інформаційних систем.

  • Шановний Василю Леонідовичу, дякую за розмову. Гадаю, що дана реформа по створенню територіальних сервісних центрів, надасть можливість ще на більші досягнення.

Бесідувала Яніна Харабара

 



« повернутися до списку новин