Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область

Дивовижний світ гри

«Гра – це величезне світле вікно, через яке в                                                                                                    духовний світ дитини вливається цілющий                                                                                                                    потік уявлень, понять про навколишній світ»

В.О.Сухомлинський

 Науковці єдині в думці, що гра є провідним видом діяльності дитини дошкільного віку. Усвідомлюючи на теоретичному рівні значення гри в розвитку дитини, сучасні – дорослі, в умовах реальності допускають витіснення з життя дитини активної творчої колективної гри.

 Саме з цією метою, згідно річного плану  28.02.2018р.  в ЗДО №1 «Веселка» була проведена педагогічна рада№3 «Дитинство – це гра». Вихователі з великою відповідальністю поставилися до розкриття цієї теми, підготували та показали колективні перегляди, під час яких всі педагоги  розкрили інноваційні технології із розвитку ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Зокрема: квест «Казка зимового лісу», ігровий стретчинг «Пригоди в Антарктиді», сюжетно-рольова гра «Екологічні олімпійські ігри», і т.д. За результатами педагогічних спостережень, бесід з дітьми та анкетування вихователів - зрозуміло , що організація життя дітей дошкільного віку як в умовах сімейного, так і суспільного дошкільного виховання в сучасному світі ставлення дітей і дорослих до гри змінилося. Це пояснюється тим, що, виконуючи замовлення батьків, дітей дошкільного віку та початкової школи, яка висуває все більш складні вимоги до рівня підготовленості дітей до шкільного навчання, вихователі більшу частину освітнього процесу в дитячому садку відводять для навчання.

 Батьки керуються думкою, що розвиток дитини залежить від її навчання і відбувається в результаті цілеспрямованої навчальної діяльності.  Отже, не дивлячись на вимоги батьків, ми – педагоги маємо керуватися Базовим компонентом дошкільної освіти, згідно якого основним завданням дошкільної освіти є не підготовка дитини до школи, як вирішення локальної задачі, а підготовка до життя, як глобальна стратегічна лінія розвитку особистості. Отже, стає зрозумілим значущість та цінність періоду дошкільного дитинства з його провідним видом діяльності - грою.

 Підсумовуючи роботу педагогічної ради педагоги-дошкільники  дійшли до висновку, що в умовах дошкільного навчального закладу, і в умовах сім’ї гра має посісти належне їй чільне місце серед усіх інших видів діяльності дитини.

Вихователь-методист  А.Гладка



« повернутися до списку новин