A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область, Сокирянський район

Методичне об’єднання психологів та соціальних педагогів у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Сокиряни

Дата: 24.02.2017 10:51
Кількість переглядів: 76

 

В сучасній школі збільшується кількість дітей, у яких спостерігаються поведінкові відхилення від існуючих соціальних норм, стереотипів, цінностей, дитяча злочинність, алкоголізм, наркоманія, токсикоманія, суїцидальна поведінка.

Тому, згідно річного плану філії центру виховної роботи Сокирянської ОТГ на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м. Сокирни   22.02.2017 року відбулося засідання соціально - психологічної служби системи освіти «Попередження негативних явищ в освітньому середовищі».

          Психолог школи  Ліпсюк А.І.  поділилися досвідом роботи з так- званими «важковиховуваними» учнями та системою превентивної роботи школи, адже на внутрішкільному обліку не перебуває жоден учень. Це заслуга спільної роботи учнівської Ради профілактики правопорушень, комісії захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях, соціально – педагогічної служби, педагогічного колективу, батьків.

          Дієвою є співпраця з працівниками правохоронних органів з попередження протиправних і аморальних дій учнів та батьківського всеобучу.

          Соціальний педагог ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Сокиряни Бєдна О.М. презентувала соціально – педагогічні аспекти роботи з гіперактивними дітьми, кількість яких значно збільшилася в освітньому середовищі, а також запропонувала для використання у роботі колег розвивальні вправи з цими дітьми.

          Соціальний педагог Коболчинської ЗОШ І-ІІІ ступенів  Вончул І.І. поділилася досвідом роботи соціально – психологічної служби школи з впровадженням технології «Медіація: створення шкільних служб порозуміння». Разом з педагогами у школі працюють учні – медіатори, тобто ті, які допомагають залагоджувати конфліктні ситуації. Цікавим є письмове укладання угоди і домовленість конфліктуючих сторін про її виконання.

          Керівник філії, практичний психолог Сокирянської гімназії           Тарановська Т.С. повідомила присутніх про важливість психологічної профілактики та корекції депресивності у пілдітковому віці, її наслідки, шляхи подолання у щоденній роботі класного керівника, практичного психолога, соціального педагога. Також продемонструвала ряд соціальних роликів з даної проблеми, які учасники зібрання проаналізували і обговорили. Наголосила, що, на жаль, через соціальні негаразди в суспільстві майже на 50%  за останні десять  років зросла кількість самогубств. Смерть від суїциду займає  друге місце в Україні після природньої смерті, і смерті від зовнішніх причин. Найбільша частота -  у віці 15-24 років. За даними психіатрів серед дітей 7-14 років більша кількість хлопчиків, оскільки їхня психіка в цьому віці нестійка й більше ніж у дівчаток, схильна до психотравм.

          Спеціаліст відділу з питань освіти, культури, охорони здоров’я, молоді та спорту Сокирянської міської ради Радчук Т.М. у виступі підтримала тему суїциду і зазначила, що найбільша кількість самогубств трапляється у березні-квітні. Фахівці Американського Національного інституту психічного здоров’я запропонували новий термін «сезонний афективний розлад» для кваліфікації таких емоційних порушень. Довела до відома присутніх, що Департаментом кіберполіції України виявлено в соціальних мережах у      2017 році небезпечні групи, у яких дітей доводять до самогубства, алгоритми дій зловмисників, що оприлюднено на сайті Нацполіції України. Наголосила на пасивність з боку батьків та неконтрольовану активність дітей у соцмережах.

          Соціальний педагог Сокирянської гімназії Короташ О.В. поділилася з учасниками програмою роботи з дітьми, які постраждали від насильства. Присутні з цікавістю виконували арт-терапевтичні та релаксаційні вправи.

          На завершення роботи практичний психолог дошкільної установи №2 «Барвінок» Кузик Н.І. презентувала систему психопрофілактичної роботи агресивної поведінки дітей дошкільного віку. Ми разом побували у «Лісовій школі», де звірята-учні, які її відвідують, вчаться правилам поведінки, способам вирішення конфліктів, шляхам уникнення різних проблемних ситуацій. Вчаться володіти своїми емоціями, боротися зі злістю і проганяти її, оволодівають прийомами саморегуляції та саморозслаблення. Педагогам було цікаво займатися психогімнастикою, іграми релаксаційної спрямованості, ізотерапією; спостерігати за роботою з пластиліном, водою, глиною, піском.

          Учасники зібрання підвели підсумки роботи, прийняли методичні рекомендації.

 

          Практичний психолог

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 м.Сокиряни

Ліпсюк А.І.



« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь