A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область, Сокирянський район

Податкова служба інформує!

Дата: 17.07.2018 16:47
Кількість переглядів: 275

УВАГА!

РОЗПОЧАВСЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ, ПРИЗНАЧЕНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ

На сьогодні в Україні для реєстрації розрахункових операцій застосовується касова техніка. Існуюча система реєстрації  РРО є недосконалою, оскільки доволі обтяжлива, незручна та високовартісна для платників податків, інформують у Сокирянській ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області.

Світовий досвід та наявні розробки виробників касової техніки дозволяють здійснювати нові підходи у сфері застосування реєстраторів шляхом впровадження альтернативних технологій, зокрема інформаційних, у разі використання яких реєстратором можуть слугувати електронні пристрої широкого вжитку (смартфон, планшет).

З 19 червня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій» щодо реалізації експеримен­тального проекту стосовно реєстрації та експлу­атації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначе­них для реєстрації розрахункових операцій (далі — проект).

Проект діє з 1 липня 2018 року до 31 грудня 2019 року.

Учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, які виявили за­інтересованість щодо участі в експеримен­тальному проекті. Вони можуть подавати до Мінфіну та ДФС пропозиції щодо функціонування новітніх моделей.

Також затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстра­ції та експлуатації новітніх моделей програм­них та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Порядком визначені вимоги до програмних комплексів, які повинні забезпечувати програмні комплекси:

- виконання розрахункової операції та передачі контрольно-звітної інформації до системи обліку даних в ре­жимі реального часу;

- друкування розрахункових та інших звітних докуме­нтів;

- збереження даних про опис товарів, фіскальної інфо­рмації, даних, на основі яких формуються розрахункові документи та звіти про розрахункові операції;

- використання електронно-цифрового підпису з до­триманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для здійснення технологічних опера­цій, захисту від підміни та модифікації даних ре­єстраторів.

Новітні моделі комплексу стануть альтернативою традиційним касовим апаратам.

Розробка та впровадження інноваційної електронної системи e-Receipt (електронний чек) дозволить:

- створити умови для застосування платниками податків для реєстрації розрахункових операцій пристроїв широкого вжитку (персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів);

- спростити процедуру реєстрації;

- скоротити витрати платників податків на придбання та обслуговування пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, адже на сьогоднішній день на придбання традиційних касових апаратів витрачається від 4 до 20 тис грн.

Нова система підвищить ефективність контрою за розрахунковими операціями  дозволить оперативно виявляти факти порушень при здійсненні таких операцій, зменшить обсяги тіньового обігу товарів, зокрема підакцизних.  

 

ДФС Буковини: актуальні запитання - відповіді для платників щодо отримання послуг електронного цифрового підпису

Де можна переглянути форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису ?

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»:  www.acskidd.gov.ua/r_kor.

Також для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС. Переглянути Зміни № 5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису»: https://acskidd.gov.ua/reglament.

З інформацією щодо режиму роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС), порядку отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) та скасування посилених сертифікатів можна ознайомитися на офіційному сайті АЦСК ІДД ДФС: режим роботи www.acskidd.gov.ua/contacts, отримання послуг ЕЦП www.acskidd.gov.ua/r_kor, скасування посилених сертифікатів www.acskidd.gov.ua/blokuvannya.

Які особливості надання послуг електронного цифрового підпису за довіреністю ?

З метою протидії шахрайству та захисту законних інтересів юридичних та фізичних осіб, отримання послуг електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС здійснюється за особистої присутності заявника (підписувача).

Разом з цим, за бажанням заявника (підписувача) він може бути представлений довіреною особою. В такому випадку, довіреність для отримання послуг електронного цифрового підпису повинна бути посвідчена нотаріально.

Зазначене обмеження не розповсюджується на органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності. 

 

З 17 липня 2018 року запроваджені нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі

Сокирянська ОДПІ повідомляє, що з 17.07.2018 набирає чинності наказ Мінагрополітики та продовольства України від 27.03.2018 № 162 (далі – Наказ № 162), яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений наказом Мінагрополітики та продовольства України від 25.11.2016 № 489.

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0.

Наказ № 162 опубліковно у бюлетені «Офіційний вісник України» від 17.04.2018 № 30.

 

Термін подання декларації про доходи підприємцями у разі переходу із загальної на спрощену систему оподаткування

Відповідно до п. 177.5 ст. 177 розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізичні особи - підприємці подають до контролюючого органу податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені ПКУ для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб.

Згідно з п.п. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються платником податку самостійно згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат, кожного календарного кварталу та сплачуються до бюджету до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня). Авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується.

Фізична особа – підприємець, яка протягом року перейшла із загальної на спрощену систему оподаткування:

подає квартальну податкову декларацію протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем кварталу, в якому здійснила перехід та сплачує авансовий платіж з податку на доходи фізичних осіб до 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня);

подає річну податкову декларацію про майновий стан і доходи протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, та здійснює остаточний розрахунок з податку на доходи фізичних осіб протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 104.09).

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь