A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область, Сокирянський район

Електронний кабінет страхувальника – надійний помічник роботодавця

Дата: 17.10.2019 15:03
Кількість переглядів: 34

Шановні керівники підприємств, установ та організацій!

Скористайтеся швидким та зручним способом отримання інформації та послуг в електронному «Кабінеті страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду України. Тут ви зможете переглянути дані звітності щодо сплати ЄСВ, самостійно отримати електронні довідки щодо працівників, їхнього страхового стажу та розміру заробітної плати для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами, а також почерпнути багато іншої корисної інформації.

Для того, аби стати користувачем е-кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за допомогою електронного цифрового підпису. Ознайомитись з детальною інструкцією щодо реєстрації можна за посиланням https://portal.pfu.gov.ua в інформаційному полі головного меню «Як зареєструватися».

Заощаджуйте свій час за допомогою електронних технологій і використовуйте його для важливих починань та приємного відпочинку!

Як отримати інформацію в е-кабінеті:

• Увійдіть в Особистий кабінет на вебпорталі ПФУ за допомогою ЕЦП;

• У розділі «Комунікації з ПФУ» виберіть пункт «Запит на отримання електронних документів»;

• Після заповнення даних обов’язково підпишіть звернення своїм ЕЦП та дайте згоду на обробку ваших персональних даних;

• В електронному бланку замовлення виберіть у випадаючому меню потрібний вид довідки, заповніть усі обов’язкові поля, введіть ЕЦП та пароль до нього, натисніть кнопку «Відправити до ПФУ».

Після обробки вашого звернення ви отримаєте документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджено спеціальним QR-кодом, та електронний документ, підписаний ЕЦП Пенсійного фонду України, який, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідною особою в органі Пенсійного фонду України.

 

Користуйтеся перевагами електронного пенсійного посвідчення вже зараз

Запровадження електронного пенсійного посвідчення значно розширило можливості для його користувачів. Адже, сучасне модернізоване посвідчення це багатофункціональний технологічний інструмент, який одночасно виконує роль платіжної картки.

Користуючись електронним пенсійним посвідченням, можна одержати пенсійні кошти, здійснити оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, отримати доступ до безлічі інших онлайн-сервісів. Електронні пенсійні посвідчення містять банківський платіжний додаток, який дозволяє отримувати повний спектр банківських послуг відповідно до правил платіжних систем та внутрішніх нормативних актів банківської установи. Цей документ може пред’являтися його власником для користування пільгами у праві на проїзд в громадському транспорті або для одержання знижки при розрахунку в торговельній мережі чи аптеках.

Завдяки тому, що електронне пенсійне посвідчення містить графічну та електронну інформацію про власника, а також ключі електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами, отримувати документи на веб-порталах органів влади та навіть, не виходячи з дому, переглядати інформацію про розмір пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески тощо. Власник електронного пенсійного посвідчення може подавати заяви до органів Пенсійного фонду, не відвідуючи їх особисто, а через інтернет-мережу на офіційному сайті Пенсійного фонду.

 

Чимало пенсіонерів вже скористалися перевагами цього електронного документу. Тож, завітайте до сервісного центру Пенсійного фонду за місцем перебування на обліку аби також подати заяву на його виготовлення.

 

До уваги платників області

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області  звертається з проханням до платників області, які мають невиконані зобов’язання перед бюджетом Пенсійного фонду зі сплати страхових внесків та відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, погасити заборгованість з платежів та не допускати її виникнення в подальшому. Недоотримані Пенсійним фондом кошти, могли би бути спрямовані на фінансування пенсій та допомоги тим, хто її потребує. Від сплати страхових внесків залежить набуття працівниками страхового стажу, необхідного для призначення пенсійних виплат, який буде їм зарахований лише після погашення роботодавцем заборгованості.

 

До уваги пенсіонерів!

Для уникнення пенсійних переплат та наступного повернення отриманих коштів просимо своєчасно повідомляти органи Пенсійного фонду про прийом на роботу (реєстрацію підприємницької діяльності), звільнення з роботи (припинення підприємницької діяльності), виїзд за кордон на постійне місце проживання та інші обставини, що можуть вплинути на пенсійне забезпечення.

 

До уваги фізичних осіб-підприємців, які здійснюють підприємницьку або незалежну професійну діяльність!

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області нагадує про своєчасну та у повному обсязі сплату зобов’язань з єдиного соціального внеску. Наявність заборгованості з платежу не дає право на зарахування періоду роботи та здійснення діяльності до страхового стажу!

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь