A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область, Сокирянський район

Особливості дистанційного освітнього процесу в гімназії

Дата: 05.05.2020 10:24
Кількість переглядів: 56

            Ситуація із загрозою коронавірусної інфекції відібрала в педагогів і учнів Сокирянської гімназії радість спілкування та щирість щоденних зустрічей. Засумувала наша гімназійна родина, спорожніли подвір’я і гомінкі коридори, притихли класні кімнати, ніби затаїли подих парти, дошка, підручники. Так хочеться вже вимовити: «З поверненням, наші рідні діти!». Дистанційне навчання дало виклик і педагогам, і учням, і батькам. Ми всі постали перед новим завданням, і час вимагає вирішувати його негайно. Тут спадають на думку слова нашого відомого філософа-педагога Григорія Сковороди «Поки тебе не навчили, не соромся вчитися».

Учителі гімназії з натхненням взялися опановувати секрети технологій та методів дистанційного навчання. Цікаво, які ж його особливості, що вдається, чи є досягнення, у чому труднощі, які враження? Багато виникає питань, тож спробувала знайти на них відповіді. Педагоги з щирістю відгукнулися, поділилися своїми напрацюваннями. Відзначу, що всі вчителі широко застосовують можливості соцмереж (вайбер, інстаграм, фейсбук), платформу ZOOM, ютуб, скайп, онлайнконференції і всі можливі шляхи для надання освітніх послуг учням та допомоги батькам із навчанням дітей.

Початкова школа найбільш вразлива, бо діти ще не мають стійких навиків самостійного опрацювання матеріалу, тут педагогам і батькам доводиться докладати значних зусиль, особливо у 1-2-х класах, які впроваджують НУШ.  Шеремета С.В. ділиться враженнями від роботи у платформі ZOOM: «Це щось нове  і цікаве для всіх нас, проте такі заняття не можуть повноцінно замінити живе спілкування вчителя зі своїми учнями». Заришняк Г.В. виокремлює досвід відеоуроків, голосових повідомлень, слайдів. Вережан О.В. передає радість дітей під час відеоконференцій, підкреслює дисциплінованість учнів, відповідальність батьків. Чоп Т.В. відмітила тісну співпрацю дітей і батьків в організації дистанційної виставки творчих робіт «Великдень».

Складні завдання перед вчителями природничо-математичних, суспільно-гуманітарних дисциплін, іноземної мови, фізичної культури, адже ці предмети вимагають практичності, зворотного зв’язку, постійного моніторингу знань і вмінь учнів. Цікаво почути деякі думки та ідеї. Цибулько Н.А. для себе винайшла нову форму уроку – інстаграм: «У ньому є декілька переваг: урок зберігається на сторінці мого профілю, до нього можна повертатися скільки й коли забажаєш. Я можу ілюструвати навчальний матеріал, є функція тестування, опитування та голосування. Така форма навчання дітям подобається. І не лише дітям. Чимало дорослих та випускників гімназії також охоче відповідають. Література йде в ногу з часом, бо читати завжди модно». Батюк Р.І. переконує: «Додаток для конференцій ZOOM відмінно підходить для індивідуальних та групових занять, його можна використовувати як на комп’ютері, так і на планшеті й телефоні». Банчук А.С. відмічає переваги платформи GIOS: «Тут доступні відеолекції, опорні схеми, приклади розв’язаних завдань, перевірка знань у формі тестів, вибору правильної/неправильної відповіді, завдань на відповідність тощо». Бабін Я.В. радить презентації сайту EDUGET. Тодоріка М.І., Горган О.І. діляться досвідом вивчення іноземної мови: «Записуємо аудіоповідомлення з коментарями, правильною вимовою, прописуємо на аркушах матеріал і пересилаємо у групи через вайбер, підбираємо в ютубканалі цікаві відео». Кучерява Л.М. виокремлює важливість підготовки випускників до ЗНО: «Тут дієві всі методи і технології, хоча надаю перевагу навчанню за допомогою скайпзв’язку». Космачук Л.В. знайшла вихід, як підтримувати фізичний розвиток дітей: «У спортзалі створюю відео виконання фізичних вправ, я і мої колеги розробили комплекс тренувальних рухів з гімнастичною палицею, скакалкою, м’ячем. Закликаю всіх до здорового способу життя».

Відгуки батьків свідчать про важливість дистанційного навчання, задоволення від спілкування учнів з учителями, однокласниками, хоча і в мережі Інтернет. Одинадцятикласниця Юлія Микитюк ділиться враженнями: «Skype за цей час став нашим другом, а вчителі – ще більшими приятелями. Впевнена, що кожен з нас чекає зазначеної години, щоб отримати нові знання, чашу мотивації і почути голос людей своєї другої сім’ї».  

Отже, навчання в умовах карантину триває, наші учні отримують знання у зручний для них спосіб, учителі готові до будь-яких нестандартних ситуацій, але все це має результат, де є тісна співпраця і розуміння з боку батьків. Тож успіхів нам усім, здоров’я, терпіння, старання, відповідальності і приємних новин.

Джульєтта МАХІБОРОДА, директор Сокирянської гімназії



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь