A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область, Сокирянський район

Відбулась педагогічна рада в ДНЗ №1 «Веселка» м.Сокиряни

Дата: 07.12.2016 16:49
Кількість переглядів: 646

«Сила педагогічного колективу-

В колективній думці, в обговоренні,

У народженні та втіленні задумів»

Дошкільна освітня установа – перша й найвідповідальніша ланка в загальній системі народної освіти. Саме дошкільне дитинство є особливо сенситивним до засвоєння мови. Тому процес мовного розвитку розглядається в сучасній дошкільній освіті як загальна основа виховання й навчання дітей. Мова за своєю специфікою і соціальним значенням є явищем унікальним: вона є засобом спілкування, збереження й засвоєння знань, формою передачі інформації, частиною національно-духовної культури. Однією з головних цілей навчання мови є формування комунікативної компетенції, пов’язаної з оволодінням усіма видами мовленнєвої діяльності й культурою мовлення. Оволодіння рідною мовою є одним з найважливіших надбань дитини в дошкільному дитинстві, що обумовлює актуальність обраної нами теми до педагогічної ради №2: «Особливості формування мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей дошкільного віку».

         30 листопада 2016року відбулась педагогічна рада в ДНЗ №1 «Веселка» м.Сокиряни   за таким порядком денним:

1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

1.2  Особливості формування мовленнєвої та  комунікативної компетенції дітей дошкільного віку .  

                                                                                /завідуюча Руснак Л.М. /

2.Використання коректурних таблиць та  асоціативних карток для стимулювання мовленнєвої активності дошкільників.

                                                             /вихователь- методист Гладка Г.С./

3.Форми художньо-мовленнєвої діяльності як засобу розвитку мовлення дошкільників.

                                                                                /вихователь Мафтуляк О.М./

4.Засоби та форми роботи щодо формування мовленнєвої компетенції з  дітьми раннього віку  (з досвіду роботи )

                                                                               /вихователь Ковбасюк Н.А./

5. Про інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії старших дошкільників ( з досвіду роботи)

                                                                              /вихователь Кривчанська Т.М./

6. Презентація дидактичних, розвивальних ігор та методичних посібників, спрямованих на розвиток мовленнєвої активності стану організації та методики проведення мовленнєвих занять.

Передувала велика робота щодо активізації мовлення дітей, а саме відбулись такі виховні заходи:

  • Ділова гра з батьками «Національне виховання- джерело особистісного розвитку дитини» (вихователі Мафтуляк О.М, Мартинюк І.П.);
  • Інтегроване заняття по сторінках казок «Казка вчить, як на світі жить» (вихователь Звєрєва І.П);
  • Інтегроване заняття з художньої літератури «Їжачок – Хитрячок» (вихователь Ярова І.А.);
  • Гра-драматизація за казкою «Колосок» (вихователь Корчинська В.Д.);
  • Комплексне заняття з використанням усної народної творчості «Приготуймо страви» ( вихователь  Звєрєва І.П.);
  • Родинне свято «Виховуємо патріота своєї землі» (вихователі Іванович-Цвентарна К.М., Кривчанська Т.М.);
  • Спортивне свято «Юні прикордонники» (інструктор з фізкультури Остапенко О.Ю.)                                                                              

        Кожний вихователь виявив творчість у плануванні і у проведенні різних типів мовленнєвих занять, вдало їх комбінував. Кінцевим результатом комплексної роботи з усіх мовних розділів програми «Дитина» по якій працюють дитячі заклади, і є формування мовленнєвої компетенції дітей. Найголовнішою ознакою держави та нації є її рідна мова - це перше слово, почуте з материнських вуст, це перша колискова пісня, яку чує немовля над колискою, це "затишок батьківської хати, веселий гомін дитячого товариства". 

«Рівень розвитку рідної мови відображає рівень духовного розвитку нації,  її культури.  Це невід’ємна частка Батьківщини кожної людини, її Вітчизни, це “голос свого народу й чарівний інструмент, на звуки якого відгукуються найтонші струни людської душі”: - такими словами підвела підсумок всієї роботи дошкільного закладу завідувачка Руснак Леся Михайлівна.

Леся Руснак

 



« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь