A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область, Сокирянський район

Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання

Дата: 10.04.2017 16:52
Кількість переглядів: 130

 

Система роботи з економічного виховання сприяє формуванню в кожної дитини у нестандартних ситуаціях проявляти ініціативу та самостійність бути в майбутньому активним та свідомим учасником соціально-економічних відносин.

5 квітня 2017 року у ДНЗ №1 «Веселка» м. Сокиряни відбулося засідання методичного центру вихователів ДНЗ Сокирянської ОТГ на тему «Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання».

Методист ДНЗ №1 Гладкої Г.С. розповіла про новітню фінансову технологію, яку впроваджують в роботу закладу – це освітня програма «Афлатот», яка спрямована на формування азів соціальної та фінансової грамотності у дошкільників. Програма розглядається як додатковий навчальний курс до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», розробленої відповідно до Базового компонента України, з упором на вміння і навички у сфері соціальної та фінансової освіти. Цей курс допомагає дітям усвідомити, хто вони і як взаємодіяти з іншими людьми; акцентує увагу на ролі сім'ї та сімейних цінностей; надихає дітей вивчати свої права і обов'язки; допомагає дітям ознайомитися з поняттями "гроші" і "можливості", використовуючи методику активної участі, відходячи від стандартних способів навчання дітей.

Особливістю програми є те, що нові знання дошкільникам дає та здобуває разом з дітьми їх новий друг - зірочка Афлатун (це вогник, іскорка, який потрапив на Землю з Космосу).

Вихователь середньої групи Глушко А.Ю. провела цікаве заняття на тему «Енергію бережи, з Афлатунчиком дружи». Заняття проходило у вигляді гри. Діти з цікавістю дізнавалися про електрику, електричний струм та енергоресурси, чому потрібно берегти електроенергію та формування у дітей світогляду дбайливого господаря своєї країни.

Захопливим було заняття «Королівство шашок» у старшій групі вихователь Кривчанська Т.М.. Усе заняття було побудоване у вигляді різних видів ігор: «Що можна купити за гроші», «Чия праця оплачується» та інше. Діти ознайомились з професіями людей, що здійснюють певні операції з реалізації продуктів праці, отримали знання щодо фінансових категорій(гроші, заробітна плата, сімейний бюджет) та розвинули логіко-математичне мислення, вміння економно ставитися до речей домашнього вжитку.

Вихователь Ковбасюк Н.А. провела економічні ігри для учасників засідання «Формування споживчої культури».

Економіка – це наука про господарську діяльність. Основне завдання економіки в задоволенні потреб населення, підвищенні їх добробуту, продовження людського роду. Всього цього ми маємо навчити дітей і чим раніше тим краще. Однією з найбільш ефективних форм роботи з дітьми в сфері економічного виховання є економічні ігри.

Гра – стратегія «Засідання об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) – ДНЗ», яку представила вихователь – методист Гладка Г.С.

Під час гри-стратегії усі учасники засідання поділилися досвідом економічного мислення, як потрібно спільно діяти для досягнення єдиної мети.

Пам’ятаймо слова американського письменника: «Найбагатший той, чиї радощі потребують якнайменших грошей».

Яніна Харабара



« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь