A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сокирянська міська територіальна громада
Чернівецька область, Сокирянський район

Безоплатна правова допомога

 

ОГОЛОШЕННЯ

Координаційний центр з надання правої допомоги спільно з громадською організацією KYIV Legal Hackers 7-8 грудня 2019 року проводить Access to Justice Hackathon.

Захід відбудеться на базі правових клубів PRAVOKATOR у Дніпрі, Львові, Києві, Одесі та Харкові. 

Запрошуємо юристів, студентів, програмістів, маркетологів, дизайнерів зануритися в атмосферу legal tech.

На Access to Justice Hackathon ви зможете:

- розвинути і втілити ідеї надання юридичних послуг людям, які не можуть дозволити собі оплачувати послуги класичних юристів;

- створити продукти, націлені на захист прав, боротьбу з дискримінацією, булінгом, насильством в сім'ї та іншим;

- придумати альтернативні способи вирішення юридичних проблем, які доведуть, що правосуддя може бути простим і доступним.

Якщо ви зацікавлені в партнерстві, пишіть сюди: kyivlegalhackers@gmail.com

Деталі тут: https://legalhackathon.net/

Реєстрація учасників тут: http://bit.ly/2PWGEgM

Партнерами системи надання БПД у проведенні Access to Justice Hackathon є: Міжнародний фонд «Відродження», Програма USAID «Нове правосуддя» – USAID New Justice Program, Open World Ukraine - програма обмінів усередині законодавчої гілки влади США, лабораторія інноваційного розвитку UNDP Ukraine / ПРООН в Україні, UNHCR Ukraine – Агентство ООН у справах біженців в Україні.

Головне територіальне управління юстиції у Чернівецькій області

Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка набула права на пенсійні виплати. Про це інформує жителів району відділ «Сокирянське бюро правової допомоги» Кельменецького МЦ з надання БВПД

Хто має право на тимчасову державну соціальну допомогу?

Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату призначається непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування», але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу.

Одиноким особам, які не мають інших джерел існування, тимчасова допомога призначається з урахуванням їх майнового стану та середньомісячного сукупного доходу і виплачується таким особам до досягнення віку, з якого вони набувають право на призначення пенсії.

Увага!

На сьогодні законодавством передбачений механізм призначення такої соціальної допомоги лише у період з 01.01.2018 року по 31.12.2020 року.

До якого органу звернутися та які документи надати?

Для призначення тимчасової допомоги особа подає органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання такі документи:

  • заяву;
  • документ, що посвідчує особу;
  • інформацію про адресу зареєстрованого місця проживання;
  • документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті);
  • довідку про наявний страховий стаж , видану органами Пенсійного фонду України;
  • декларацію про майновий стан та доходи за останні 6 місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги;
  • копію рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною).

Інформація про склад сім’ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан. Якщо особа звертається за призначенням тимчасової допомоги за місцем фактичного проживання, до заяви додається:

  • Довідка про неотримання такої допомоги в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання.

Відповідальність за достовірність наданої інформації покладається на особу, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги.

Тимчасова допомога призначається з дня, що настає за датою досягнення пенсійного віку, встановленого ч. 1 ст.26 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», якщо звернення за тимчасовою допомогою відбулося не пізніше ніж через три місяці після досягнення такого віку.

Як швидко уповноважений орган приймає рішення про призначення тимчасової допомоги?

Рішення про призначення  тимчасової допомоги або про відмову у призначенні тимчасової допомоги приймається органом соціального захисту населення протягом 10 календарних днів з дня звернення за призначенням такої допомоги, яке може бути оскаржене до органу виконавчої влади вищого рівня або до суду.

Який розмір тимчасової допомоги?

Розмір тимчасової допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність, і середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні 6 місяців, але не може перевищувати 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

У разі затвердження нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, органи соціального захисту населення проводять перерахунок раніше призначеної тимчасової допомоги з місяця встановленого нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, без звернення особи, якій призначено тимчасову допомогу.

Яким чином виплачується тимчасова допомога?

Тимчасова допомога виплачується у грошовій формі щомісяця за поточний місяць за зареєстрованим місцем проживання (місцем фактичного проживання) особи на банківський рахунок або через відділення поштового зв’язку, в тому числі з доставкою до дому.

Контактна інформація! Звернутися по допомогу до фахівців відділу «Сокирянське бюро правової допомоги» Кельменецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги можна за адресою: Чернівецька область, м. Сокиряни, вул. Центральна, 74 (приміщення управління ПФ, каб.№2, І поверх). Телефон: (03739) 2-03-68.

Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103 
(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).

Начальник відділу «Сокирянське БПД»                                              Я. Ясінська

 

 

Головне територіальне управління юстиції у Чернівецькій області

Істотні умови договору оренди землі сільськогосподарського призначення

Договір оренди землі - це договір, за  яким орендодавець зобов’язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов’язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Договір оренди землі укладається у письмовій формі і за бажанням однієї із сторін може бути посвідчений нотаріально. Типова форма договору оренди землі затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 року № 220 із змінами внесеними постановами КМУ № 1724 від 13.12.2006, № 780 від 03.09.2008, № 843 від 23.11.2016, № 890 від 29.11.2017.

Істотними умовами договору оренди землі є:

- об’єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки);

- строк дії договору оренди;

- орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.

Строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може перевищувати 50 років.

При передачі в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства, особистого селянського господарства строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може бути меншим як 7 років.

Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цього права та оформлюється відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (статті 125, 126 Земельного кодексу України).

Об’єкт за договором оренди землі вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом.

Отже, після укладення договору оренди земельної ділянки обов’язковою є державна реєстрація права оренди у Державному реєстрі речових прав. Тільки після реєстрації права оренди, земельна ділянка вважається переданою орендарю, в нього виникає право оренди на земельну ділянку та він має право її використовувати за цільовим призначенням.

Також, правову допомогу в оформленні правоустановчих документів на земельні ділянки та договорів оренди землі можна за телефоном: (0372) 57-08-10, 52-59-84.

 

Статтю підготував:

головний спеціаліст відділу взаємодії

з суб’єктами державної реєстрації та

підвищення кваліфікації державних

реєстраторів Управління державної

реєстрації Головного територіального

управління юстиції у Чернівецькій

області

Бабин Максим Зотикович

 

 

 

відділ «Сокирянське бюро правової допомоги» Кельменецького МЦ з надання БВПД інформує про монетизацію субсидій

Що таке монетизація субсидії?

Монетизація житлової субсидії та пільги на комунальні послуги — це отримання субсидіантом (пільговиком) «живих  грошей» на спеціальний окремий банківський рахунок. Обов’язковою умовою монетизацій є відкриття рахунку в державній фінансовій установі. Таким чином надання пільг і субсидій на ЖКП відбувається у грошовій формі, за принципом «заощадив — значить заробив».

Етапи монетизації:

- перший етап (з 01.01.2019): «живі кошти» на банківський рахунок отримують ті, хто звернувся за субсидією (пільгою) вперше. Тобто усі громадяни, які подали документи на субсидію, починаючи з січня 2019 року, отримають живі гроші на оплату газу, опалення, електроенергії, води і твердого палива виключно на окремий рахунок, відкритий у державній фінансовій установі. Звичайно, монетизацію будуть проводити лише за умови, що субсидія або пільга була призначена.

- другий етап (з 01.05.2019): монетизація субсидій розповсюджується на усіх громадян України, які в минулі роки отримували субсидію (пільги) на опалення, тверде паливо, електроенергію, газ і воду. Це, так звані, «надійні субсидіанти», до майнового стану сімей яких у соцзахисту немає зауважень.

- третій етап (з 01.10.2019): наймасштабніша монетизація, коли живі кошти повинні отримати усі, без виключення, громадяни України, яким було призначено житлову субсидію чи пільгу. Єдиною умовою монетизації є наявність законних підстав для погашення державою частини плати за спожиті житлово-комунальні послуги. В інших випадках, в наданні субсидії або пільги повинно бути повністю відмовлено.

Процедура монетизації

Постановою КМУ про монетизацію субсидій та пільг на ЖКП передбачено наступний порядок отримання виплат:

  1. одержувач подає заяву в управління соціального захисту населення і дає дозвіл на обробку банком своїх персональних даних
  2. відбувається електронний обмін інформацією між органом соцзахисту, фінустановою і підприємством, яке надає ком. послуги
  3. на отримувача субсидії (пільги) відкривається спец. рахунок у банку, куди будуть надходити гроші в рамках монетизації
  4. коли кошти будуть зараховані на банківський рахунок — здійснюється списання грошей, необхідних для надання субсидії

Споживач комунальних послуг, який використав менше соціальної норми споживання, встановленої субсидією чи пільгою, отримує зекономлені кошти на власний рахунок.

Важливо! Повернення грошей за монетизацією відбувається лише за умови повної відсутності заборгованості за сплату житлово-комунальних послуг. Крім того, отримати «на руки» невикористані гроші можливо лише після подачі споживачем заяви про отримання «живих коштів» по програмі монетизації субсидій і пільг.

Контактна інформація! Звернутися по допомогу до фахівців відділу «Сокирянське бюро правової допомоги» Кельменецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги можна за адресою: Чернівецька область, м.Сокиряни, вул. Центральна, 74 (приміщення управління ПФ, каб.№2, І поверх). Телефон: (03739) 2-03-68.

Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103 
(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).

Начальник відділу «Сокирянське БПД»                                                    Я. Ясінська

 

 

 

 

Як перевірити себе у списку виборців?

Змінили прізвище, місце проживання, або документи? Чи може досягли повноліття і будете  голосувати вперше?

Якщо так то вам варто приділити увагу перевірці своїх даних у Державному реєстрі виборців. Це база (система), яка створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу, і відповідно до неї робиться розсилання запрошень на голосування та складаються списки, в яких ми себе перевіряємо приходячи на дільницю.

Відповідно до законодавства кожен виборець має ПРАВО звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців для перевірки свого включення до списку виборців, а також перевірити особисті персональні дані що там мстяться.

 

ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ?

 

  • Через інтернет. Координати сайту https://www.drv.gov.ua. Вам потрібно зареєструватись у сервісі «Кабінет виборця», заповнити відповідну форму і зробити запит до Державного реєстру виборців. І десь через 1-2 доби отримаєте дані щодо свого включення до списку на власну електронну адресу
  • Звернутись безпосередньо до відділу ведення Державного реєстру виборців. Зробити це можна в будь-який робочий день протягом усього року. З собою потрібно мати паспорт (або тимчасове посвідчення громадянина України).
  • Перевірити свої дані в іменному запрошені на вибори воно повинно бути доставлено Вам дільничною виборчою комісією не пізніш як за 10 днів до дня голосування (не пізніш як за 3 дні до дати повторного голосування)

Що робити, якщо вас Не ВКЛЮЧЕНО до списку виборців? Або ваші персональні дані вказано невірно?

  • необхідно особисто подати заяву з доданими до неї копіями документів, що підтверджують, правильні та реальні відомості на сьогодні до відповідного Державного реєстру виборців.
  • Зробити це потрібно не пізніше ніж за п’ять днів до дня голосування.

 

Крім того, кожний виборець має право звернутися до суду з адміністративним позовом про уточнення списку виборців у встановленому Кодексом адміністративного судочинства України порядку.

Cуд при розгляді даного адміністративного позову звертається до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців із запитом щодо уточнення відомостей про виборця. Рішення суду про внесення змін до списку виборців не пізніш як за п’ять днів до дня голосування подається виборцем до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців або до відповідної дільничної виборчої комісії для негайного направлення до такого органу, а пізніше цього строку – до дільничної виборчої комісії.

 

Інформація надана в рамках реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право».

Контактна інформація! Звернутися по допомогу до фахівців Сокирянського бюро правової допомоги можна за адресою: м. Сокиряни, вул. Центральна, 74, (І-й поверх, кб.№2) тел. (03739) 2-03-68.

Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103 
(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні)

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь