Відділ з питань соціального захисту населення
Відділ з питань соціального захисту населення Сокирянської міської ради
Керівник: Черній Тетяна Юріївна
Телефон : 0969042109
Електронна адреса : 04062156_3348212026@mail.gov.ua
Головні спеціалісти:
Рябко Анастасія Василівна – головний спеціаліст відділу з питань соціального захисту населення (0685800850);
Дерен Юлія Василівна – головний спеціаліст відділу з питань соціального захисту населення (0680954970).
Чорна Альона Анатоліївна – головний спеціаліст відділу з питань соціального захисту населення (0971959296).
Графік роботи: Понеділок - 8:45 - 18:00
Вівторок - 8:45 - 18:00
Середа - 8:45 - 18:00
Четвер - 8:45 - 18:00
П'ятниця - 8:45 - 16:45
Субота - вихідний
Неділя - вихідний
Створено реєстр надавачів
та отримувачів соціальних послуг
Суб’єкт реєстрації – Сокирянська міська рада.
Реєстратор – Черній Тетяна Юріївна, начальник відділу з питань соціального захисту населення (0969042109); Дерен Юлія Василівна – головний спеціаліст відділу з питань соціального захисту населення (0680954970).
Уповноважена особа суб’єкта реєстрації – Черній Тетяна Юріївна, начальник відділу з питань соціального захисту населення (0969042109); Рябко Анастасія Василівна – головний спеціаліст відділу з питань соціального захисту населення (0685800850).
Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг для внесення до Реєстру: Відділ з питань соціального захисту населення Сокирянської міської ради (корпус №2, вул. М. Грушевського, 6 а, м. Сокиряни).
https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:
- заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3;
- перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 4;
- відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, за бажанням подають:
- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;
- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;
- копії посадових інструкцій працівників;
- копії особистих медичних книжок працівників;
- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;
- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.