Сокирянська територіальна громада
Чернівецька область, Дністровський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Затверджено перелік адміністративних послуг, які надаватимуться через ЦНАП виконавчого комітету Сокирянської міської ради

Дата: 29.12.2020 11:39
Кількість переглядів: 233

Як уже повідомлялося раніше, у березні 2021 року на базі Сокирянської міської ради почне функціонувати сучасний Центр надання адміністративних послуг європейського зразка, запровадження якого передбачається завдяки участі міської ради у міжнародній програмі «U-LEAD з Європою», яка фінансується Європейським Союзом.

Відповідно, на сесії міської ради депутати затвердили перелік адміністративних послуг, які надаватимуться через Центр надання адміністративних послуг Сокирянської міської ради, а також погодили графік його роботи.

Відтак, Центр надаватиме 115 видів послуг у
12-ти групах. Серед них:

Реєстрація актів цивільного стану: державна реєстрація народження фізичної особи з одночасним визначенням її походження; державна реєстрація смерті, шлюбу, розірвання шлюбу; державна реєстрація зміни імені, повторної зміни імені та ін.;

Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців: реєстрація місця проживання; зняття з реєстрації місця проживання особи; видача довідки про реєстрацію місця проживання; реєстрація місця перебування громадянина та ін.);

Реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадські формування); реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, а також громадське формування, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи; державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи; реєстрація рішення про припинення юридичної особи і громадського формування та ін.;

Реєстрація нерухомості: державна реєстрація права власності на нерухоме майно; реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно; взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; скасування рішення державного реєстратора та ін.;

Державний земельний кадастр: державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку; видача довідки про наявність та розмір земельної частки та ін.;

Земельні питання: надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність; надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду; затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки на місцевості та ін.;

Питання місцевого значення (благоустрій, житло тощо): присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна; видача довідки про адресу об’єкта; взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов; дозвіл на приватизацію квартир/житлового приміщення (кімнати у гуртожитку); видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки та ін.;

Документи дозвільного характеру: реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; видача дозволу про викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; реєстрація декларації про відходи; видача спеціального дозволу на заготівлю деревини в порядку рубок головного користувача (лісорубний квиток) та ін.;

Паспортні послуги: вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку; оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку; оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та ін.;

Соціальні послуги: надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого пічного побутового палива; надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю; виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях та ін.;

Реєстрація авто: державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів; видача (обмін) посвідчень водія;

Послуги Пенсійного фонду: призначення (перерахунок) пенсій; видача пенсійного посвідчення; видача довідки про розмір пенсії; надання допомоги на поховання; зміна способу виплати пенсії та ін.

39 адмінпослуг буде надаватись через віддалене робоче місце, яке розташовуватиметься в с. Коболчин. А саме: реєстрація актів цивільного стану; реєстрація/зняття з реєстрації мешканців; нотаріальні дії, що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування; питання місцевого значення (благоустрій, житло тощо); паспортні та соціальні послуги. З часом також планується запровадити роботу віддаленого робочого місця і в селі Романківці.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь