Відповіді на питання пенсійного забезпечення можна отримати дистанційно
Жителі Сокирянської громади можуть отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунку та виплати пенсій дистанційно. Враховуючи небезпеку коронавірусної інфекції та доцільність максимального обмеження соціальних контактів, особливо для громадян похилого віку, створено найбільш комфортні умови для наближення послуг з питань пенсійного забезпечення.
Найбільш поширеними видами дистанційних послуг є: «гаряча» телефонна лінія сервісного центру, відеозв’язок та веб-портал електронних послуг.
Номер телефону «гарячої» телефонної лінії відділу обслуговування громадян №2 (сервісний центр м.Сокиряни) – (03739) 2-28-78.
Скайп-адреса для отримання відеоконсультацій Sokupfu2.
Адреса веб-порталу Пенсійного фонду України portal.pfu.gou.ua.
Консультації в режимі телефонного та відеозв’язку можна отримати з понеділка по четвер, з 8:00 до 17:00 та в п’ятницю – з 08:00 до 15:45.