Відповіді на питання пенсійного забезпечення можна отримати дистанційно

Дата: 13.04.2021 14:09
Кількість переглядів: 689

 

Жителі Сокирянської громади можуть отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунку та виплати пенсій дистанційно. Враховуючи небезпеку коронавірусної інфекції та доцільність максимального обмеження соціальних контактів, особливо для громадян похилого віку, створено найбільш комфортні умови для наближення послуг з питань пенсійного забезпечення.

Найбільш поширеними видами дистанційних послуг є: «гаряча» телефонна лінія сервісного центру, відеозв’язок та веб-портал електронних послуг.

Номер телефону «гарячої» телефонної лінії відділу обслуговування громадян №2 (сервісний центр м.Сокиряни) – (03739) 2-28-78.

Скайп-адреса для отримання відеоконсультацій Sokupfu2.

Адреса веб-порталу Пенсійного фонду України portal.pfu.gou.ua.

Консультації в режимі телефонного та відеозв’язку можна отримати з понеділка по четвер, з 8:00 до 17:00 та в п’ятницю – з 08:00 до 15:45.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь