Сокирянська територіальна громада
Чернівецька область, Дністровський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Центр надання адміністративних послуг, що в місті Сокиряни, активно працює задля задоволення потреб населення

Дата: 05.05.2021 11:33
Кількість переглядів: 83

 

Центр надання адміністративних послуг Сокирянської міської ради продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення та забезпечує отримання 115 видів адміністративних послуг для мешканців Сокирянської громади, які надають 10 кваліфікованих працівників.

Лише впродовж квітня поточного року фахівцями управління здійснено оформлення більше тисячі справ.

Найбільшим попитом серед жителів Сокирянщини за вказаний період користувались послуги зі сфери земельних відносин, а саме: нормативна грошова оцінка земель; затвердження технічної документації із землеустрою, надання відомостей у формі Витягу з Державного земельного кадастру; надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою та державна реєстрація земельних ділянок.

Окрім того, надано послуги із видачі будівельного та санітарного паспортів, присвоєння (зміна) адреси об’єктів нерухомості, довідок про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання, а також про оформлення права на спадщину та реєстрацію неповнолітніх дітей. Прийнято заяви на отримання субсидій та на допомогу різним категоріям населення, здійснено зняття з реєстрації місця проживання.

Із 07 квітня 2021 року спеціалісти ЦНАП розпочали роботу у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, за вказаний період вдалось опрацювати більше двохсот справ.

Зазначимо, що за квітень поточного року за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету громади надійшло майже 69 тисяч гривень.

Наразі, спеціалістами управління спільно із відділом економічного розвитку, залучення інвестицій та комунальної власності підготовлено пакет документів на отримання субвенції із державного бюджету місцевому бюджету на розвиток мережі ЦНАПу.

Центр надання адміністративних послуг Сокирянської міської ради має і офіс для оформлення та видачі паспортів. Два кабінети паспортного сектору вже облаштовано та укомплектовано меблями. Наразі, ведуться перемовини з державним підприємством «Українські спеціальні системи» щодо специфікації обладнання та послуг для організації каналу конфіденційного зв’язку між центром і Єдиним державним демографічним реєстром для видачі паспортів і ID-карток.

 

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь