Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Сокирянської міської ради

Дата: 05.05.2021 16:43
Кількість переглядів: 1587

 

Сучасний Центр надання адміністративних послуг європейського зразка, що у місті Сокиряни, функціонує завдяки участі міської ради у міжнародній програмі «U-LEAD з Європою», яка фінансується Європейським Союзом.

На другій сесії міської ради восьмого скликання депутати затвердили перелік адміністративних послуг, які надаватимуться через Центр надання адміністративних послуг Сокирянської міської ради, а також погодили графік його роботи.

Відтак, Центр надає 115 видів послуг у

12-ти групах. Серед них:

Реєстрація актів цивільного стану: державна реєстрація народження фізичної особи з одночасним визначенням її походження; державна реєстрація смерті, шлюбу, розірвання шлюбу; державна реєстрація зміни імені, повторної зміни імені та ін.;

Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців: реєстрація місця проживання; зняття з реєстрації місця проживання особи; видача довідки про реєстрацію місця проживання; реєстрація місця перебування громадянина та ін.);

Реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадські формування); реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, а також громадське формування, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи; державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи; реєстрація рішення про припинення юридичної особи і громадського формування та ін.;

Реєстрація нерухомості: державна реєстрація права власності на нерухоме майно; реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно; взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; скасування рішення державного реєстратора та ін.;

Державний земельний кадастр: державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку; видача довідки про наявність та розмір земельної частки та ін.;

Земельні питання: надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність; надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду; затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки на місцевості та ін.;

Питання місцевого значення (благоустрій, житло тощо): присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна; видача довідки про адресу об’єкта; взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов; дозвіл на приватизацію квартир/житлового приміщення (кімнати у гуртожитку); видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки та ін.;

Документи дозвільного характеру: реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; видача дозволу про викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; реєстрація декларації про відходи; видача спеціального дозволу на заготівлю деревини в порядку рубок головного користувача (лісорубний квиток) та ін.;

Паспортні послуги: вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку; оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку; оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та ін.;

Соціальні послуги: надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого пічного побутового палива; надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю; виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях та ін.;

Реєстрація авто: державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів; видача (обмін) посвідчень водія;

Послуги Пенсійного фонду: призначення (перерахунок) пенсій; видача пенсійного посвідчення; видача довідки про розмір пенсії; надання допомоги на поховання; зміна способу виплати пенсії та ін.

 


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь