Найбільшим попитом серед населення громади продовжують користуватись послуги зі сфери земельних відносин
Близько двох місяців у місті Сокиряни функціонує Центр надання адміністративних послуг, який є одним із найяскравіших прикладів адміністративної реформи.
В управлінні вже запрацювала електронна черга прийому громадян. Дана система надасть можливість підвищити рівень обслуговування відвідувачів адміністративного центру, дозволить проводити попередній запис громадян та сприятиме уникненню черг. Окрім того, отримавши послугу чи консультацію, відвідувачі Центру надання адмінпослуг зможуть оцінити якість обслуговування, вкинувши свій талончик до відповідної скриньки з «усміхненим» чи «похмурим» смайликом, таким чином працівники Центру зможуть оцінити рівень своєї роботи з громадянами.
Від початку травня працівниками ЦНАПу оформлено та надано майже три сотні послуг. Як зауважують фахівці, найбільшим попитом серед жителів Сокирянщини продовжують користуватись послуги зі сфери земельних відносин. Окрім того, спеціалісти управління надають методичну допомогу мешканцям громади з питань оформлення та призначення житлових субсидій відповідно до нововведень Кабінету Міністрів України.
За період із 5 по 17 травня за платні послуги, які надані Центром, до місцевого бюджету надійшло майже 23 тисячі гривень.
Зазначимо, що фахівцями вже підготовлено та направлено пакет проектів договорів між Сокирянською міською радою та державним підприємством «Українські спеціальні системи» щодо специфікації обладнання та послуг для організації каналу конфіденційного зв’язку між Центром надання адміністративних послуг і Єдиним державним демографічним реєстром для видачі паспортів та ІD-карток.