До уваги жителів Сокирянської громади! Роз’яснення щодо заповнення заяви та декларації для оформлення субсидій
Як повідомлялося раніше, житлова субсидія особам, які подали заяву на її отримання у травні-вересні 2021 року, буде призначатися, починаючи з травня 2021 року.
Відповідно до внесених постановою Кабінету Міністрів України змін, з 1 травня поточного року житлові субсидії не будуть призначатись за рішенням комісій, що були утворені при виконавчих органах місцевого самоврядування, а на загальних підставах. Випадки, що раніше розглядалися комісіями, відтепер будуть призначатися органами соціального захисту населення самостійно на підставі наданих громадянами документів. Таким чином, усім цим домогосподарствам, які отримували субсидію за рішенням зазначених комісій, допомога буде призначена на наступний період безпосередньо органами соціального захисту населення.
Прийом документів на призначення житлової субсидії проводиться:
- уповноваженими особами старостинських округів;
- посадовими особами центру надання адміністративних послуг.
Як заповнити заяву та декларацію на субсидію:
1) Заяву заповнює особа за місцем реєстрації (або особа, яка орендує житло і фактично сплачує вартість одержуваних послуг). Особи, які орендують житло, додають до заяви договір найму (оренди) житла.
2) У правому верхньому куті має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого подається заява.
3) У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім'я по батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
4)У заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:
- на оплату житлово-комунальних послуг;
- на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).
- якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
5) У заяві відмітити та підкреслити, якщо субсидія призначається на понаднормову площу житла, оскільки за вказаною адресою зареєстровані (фактично проживають) лише непрацездатні особи.
6) У заяві відмітити та підкреслити перерахування коштів житлової субсидії. (З травня 2021 року житлова субсидія надається у грошовій готівковій формі. Перерахування коштів житлових субсидій буде здійснюватись тільки через банківські установи, за винятком осіб з інвалідністю І групи; осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду; осіб, які досягли 80-річного віку; одержувачів державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд. Вони зможуть отримувати житлову субсидію через виплатні об'єкти АТ «Укрпошта»)
7)У заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:
- у графі "Номер особового рахунку" – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
- у графі "Найменування організації, що надає послуги" – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
- у графі "Примітки" зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: "є лічильник" або "немає лічильника".
У декларації тепер потрібно вказувати:
- загальну площу житлового приміщення;
- відомості про осіб, які мешкають у квартирі або будинку (із зазначенням кожного члена домогосподарства про перебування чи неперебування за кордоном сукупно понад 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення субсидії);
- дохід кожного з мешканців (за ІІІ-ІV квартали попереднього календарного року – у разі коли житлова субсидія призначається з початку неопалювального сезону; за І і ІІ квартали поточного року – у разі коли субсидія призначається з початку опалювального сезону);
- наявність транспортних засобів, з дати випуску яких минуло менше ніж 15 років (крім мопеда, причепа);
- витрати, які були здійснені протягом 12 місяців перед зверненням, що перевищують 50 тис. грн;
- інформацію про купівлю безготівкової або готівкової іноземної валюти, банківських металів (на суму понад 50 тис. грн);
- відомості про наявність коштів на депозитних рахунках в розмірі понад 25-кратного розміру прожиткового мінімуму (56750,00 грн);
- дані про суми аліментів, сплачених особами зі складу домогосподарства за умови документального підтвердження фактичної сплати;
- відомості про наявність у власності осіб, які входять до складу домогосподарства житлових приміщень (квартири, будинку).
Відомості, зазначені у заяві та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення заяви та декларації.
З питань житлових субсидій мешканці громади можуть звертатися за телефоном: 0988858022, де фахівці нададуть кваліфіковані роз’яснення та проконсультують щодо оформлення субсидій у новому порядку.