Інформація щодо реєстрації актів цивільного стану
З метою забезпечення доступу громадян до адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в умовах воєнного стану Наказом Міністерство юстиції України від 26 лютого 2022 р. № 255/37591 внесено зміни до Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, якими передбачено, що у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях:
державна реєстрація актів цивільного стану проводиться будь-яким органом державної реєстрації актів цивільного стану за зверненням заявника;
за тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян заява про державну реєстрацію акту цивільного стану подається, а актовий запис цивільного стану складається в паперовій формі без використання програмних засобів.
У паперовому носії актового запису зазначаються причини, які призвели до державної реєстрації акту цивільного стану без використання Реєстру, та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) з подальшим обов'язковим внесенням його до відповідних даних Реєстру.
За державну реєстрацію актів цивільного стану, повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, свідоцтв, що видаються у зв'язку із зміною і поновленням актових записів цивільного стану державне мито не справляється.