Міністерство охорони здоров’я України роз'яснює: хто має виписувати пацієнту електронний рецепт на антибіотики

Дата: 16.08.2022 17:50
Кількість переглядів: 486

Фото без опису

З 1 серпня українські лікарі почали працювати з функціоналом виписки електронних рецептів на антибіотики. Зокрема, така можливість стала доступною і для фахівців спеціалізованої медичної допомоги – на амбулаторному рівні та в умовах стаціонару.

Міністерство охорони здоров?я нагадує, що при наданні спеціалізованої медичної допомоги (як під час амбулаторного лікування, так і в умовах стаціонару) виписувати електронний рецепт на антибіотик повинен саме той спеціаліст, який проводить огляд пацієнта, визначає діагноз та здійснює призначення, а отже – відповідає за процес лікування пацієнта.

У такому випадку скерування пацієнта до сімейного лікаря для виписки е-рецепта є недоцільним.

Що важливо знати про виписку рецептів на антибіотики?

У разі, якщо лікар не має технічної можливості виписати електронний рецепт (заклад не підключений до Електронної системи охорони здоров?я (ЕСОЗ), відсутній функціонал у Медичній інформаційній системі (МІС) тощо), лікар має виписати пацієнту паперовий рецепт на спеціальному бланку форми ф-1.

Важливо зауважити, що інформаційна довідка/паперовий бланк мають обов?язково бути засвідчені особистим підписом та печаткою лікаря. Це є свідченням достовірності рецепта.

Якщо пацієнт перебуває у стаціонарі  і для лікування потребує антибіотик, не передбачений Нацпереліком та галузевими стандартами у сфері охорони здоров’я, лікар зможе виписати йому рецепт.

Якщо лікар здійснює виписку зі стаціонару пацієнта, який потребує подальшої антибіотикотерапії, лікар стаціонару повинен виписати рецепт, щоб пацієнт у той же день міг придбати ліки та продовжити лікування вдома.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь