МОЗ нагадує про процедури та перелік документів необхідних для встановлення інвалідності

Дата: 23.11.2022 16:01
Кількість переглядів: 187

Для встановлення інвалідності необхідно пройти медико-соціальну експертизу (МСЕК) та мати документи, що підтверджують стійке порушення функцій організму, обумовлене захворюваннями, наслідками травм або вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності.

Перелік необхідних документів:

- паспорт або ID картка з витягом з ЄДДР щодо реєстрації місця проживання;

військовий квиток (копія) або тимчасове посвідчення;

- направлення на МСЕК (форма №088/о) (*видає сімейний або лікуючий лікар);

виписки з амбулаторної картки форма 025/о, історія хвороб форма 027/о;

- результати лабораторних, інструментальних, променевих обстежень;

- консультативні висновки профільних обласних спеціалістів тощо;

- амбулаторна картка хворого;

- додаткові документи у разі необхідності підтвердження тієї чи іншої причини інвалідності.

Варто зазначити, що на період дії воєнного стану МСЕК здійснює свої функції з забезпеченням принципу екстериторіальності, тобто незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування громадян, які звертаються для встановлення інвалідності.

Якщо ви не можете прибути на комісію, комісія МОЖЕ ухвалювати рішення про встановлення інвалідності заочно.

Строк проходження повторного огляду для осіб з інвалідністю, в тому числі дітей, який припав на час дії воєнного стану, у разі неможливості направлення на перегляд, продовжується на строк дії воєнного стану і не пізніше 6 місяців від його припинення.

Зміни в роботу МСЕК регламентуються постановами Кабінету Міністрів:

№ 225 від 08.03.2022 р (https://bit.ly/3Po6jL4)

№ 390 від 30.03.2022 р (https://bit.ly/3arwRw9)

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь