Заслухано питання щодо роботи управління - Центру надання адміністративних послуг (Центру Дії) у 2022 році

Дата: 23.02.2023 17:37
Кількість переглядів: 177

Про роботу управління – Центру надання адміністративних послуг (Центру Дії) Сокирянської міської ради за 2022 рік йшлося сьогодні, 23 лютого, в ході чергового засідання виконавчого комітету.

 

Як зазначила начальник управління Олена Калінушка, повномасштабна війна вплинула на усі сфери життя, в тому числі і на надання адміністративних послуг. Зокрема, було призупинено надання усіх послуг, що вчиняються за допомогою державних реєстрів тощо.

 

Після поступового відновлення їх роботи адміністратори та державні реєстратори почали активно впроваджувати в своїй роботі сучасні онлайн-форми надання адмінпослуг, зокрема реєструвати об’єкти нерухомості в Єдиній електронній системі у сфері будівництва Державної інспекції архітектури (ДІАМ).

 

Олена Степанівна звернула увагу, що фронт-офіс ЦНАП це і частина команди підтримки Дія. На сьогодні з метою підвищення цифрової грамотності населення у Центрі надання адміністративних послуг (Центрі Дії) створено місце для самообслуговування, де кожен відвідувач може з допомогою адміністратора навчитися отримувати послуги на Єдиному порталі державних послуг Дія, а також в управлінні встановлено сканери QR та штрих кодів з мобільного застосунку Дія для зчитування, верифікації та шерінгу документів.

 

Всього ж, наразі, через управління – Центру надання адміністративних послуг (Центр Дії) Сокирянської міської ради відвідувачі мають можливість отримати 252 адміністративні послуги. За інформацією Олени Калінушки, найбільш затребуваними серед них ті, що стосуються земельної сфери; реєстрації місця проживання; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а також юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; паспортних послуг; реєстрації транспортних засобів та обміну посвідчення водія; адміністративних послуг соціального характеру тощо.

Впродовж минулого року адміністраторами та реєстраторами управління відвідувачам було надано більше   12 тисяч адмінпослуг.

 

А у зв’язку із збільшенням попиту на оформлення паспортних документів для профільного відділу ЦНАП планується закупити ще один комплект обладнання та виділити ще один кабінет для надання послуг сервісного центру МВС.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь