Заслухано питання щодо роботи управління - Центру надання адміністративних послуг (Центру Дії) у 2022 році
Про роботу управління – Центру надання адміністративних послуг (Центру Дії) Сокирянської міської ради за 2022 рік йшлося сьогодні, 23 лютого, в ході чергового засідання виконавчого комітету.
Як зазначила начальник управління Олена Калінушка, повномасштабна війна вплинула на усі сфери життя, в тому числі і на надання адміністративних послуг. Зокрема, було призупинено надання усіх послуг, що вчиняються за допомогою державних реєстрів тощо.
Після поступового відновлення їх роботи адміністратори та державні реєстратори почали активно впроваджувати в своїй роботі сучасні онлайн-форми надання адмінпослуг, зокрема реєструвати об’єкти нерухомості в Єдиній електронній системі у сфері будівництва Державної інспекції архітектури (ДІАМ).
Олена Степанівна звернула увагу, що фронт-офіс ЦНАП це і частина команди підтримки Дія. На сьогодні з метою підвищення цифрової грамотності населення у Центрі надання адміністративних послуг (Центрі Дії) створено місце для самообслуговування, де кожен відвідувач може з допомогою адміністратора навчитися отримувати послуги на Єдиному порталі державних послуг Дія, а також в управлінні встановлено сканери QR та штрих кодів з мобільного застосунку Дія для зчитування, верифікації та шерінгу документів.
Всього ж, наразі, через управління – Центру надання адміністративних послуг (Центр Дії) Сокирянської міської ради відвідувачі мають можливість отримати 252 адміністративні послуги. За інформацією Олени Калінушки, найбільш затребуваними серед них ті, що стосуються земельної сфери; реєстрації місця проживання; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а також юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; паспортних послуг; реєстрації транспортних засобів та обміну посвідчення водія; адміністративних послуг соціального характеру тощо.
Впродовж минулого року адміністраторами та реєстраторами управління відвідувачам було надано більше 12 тисяч адмінпослуг.
А у зв’язку із збільшенням попиту на оформлення паспортних документів для профільного відділу ЦНАП планується закупити ще один комплект обладнання та виділити ще один кабінет для надання послуг сервісного центру МВС.