Заслухано питання щодо роботи управління - Центру надання адміністративних послуг (Центру Дії) у 2022 році

Дата: 23.02.2023 17:37
Кількість переглядів: 193

Про роботу управління – Центру надання адміністративних послуг (Центру Дії) Сокирянської міської ради за 2022 рік йшлося сьогодні, 23 лютого, в ході чергового засідання виконавчого комітету.

 

Як зазначила начальник управління Олена Калінушка, повномасштабна війна вплинула на усі сфери життя, в тому числі і на надання адміністративних послуг. Зокрема, було призупинено надання усіх послуг, що вчиняються за допомогою державних реєстрів тощо.

 

Після поступового відновлення їх роботи адміністратори та державні реєстратори почали активно впроваджувати в своїй роботі сучасні онлайн-форми надання адмінпослуг, зокрема реєструвати об’єкти нерухомості в Єдиній електронній системі у сфері будівництва Державної інспекції архітектури (ДІАМ).

 

Олена Степанівна звернула увагу, що фронт-офіс ЦНАП це і частина команди підтримки Дія. На сьогодні з метою підвищення цифрової грамотності населення у Центрі надання адміністративних послуг (Центрі Дії) створено місце для самообслуговування, де кожен відвідувач може з допомогою адміністратора навчитися отримувати послуги на Єдиному порталі державних послуг Дія, а також в управлінні встановлено сканери QR та штрих кодів з мобільного застосунку Дія для зчитування, верифікації та шерінгу документів.

 

Всього ж, наразі, через управління – Центру надання адміністративних послуг (Центр Дії) Сокирянської міської ради відвідувачі мають можливість отримати 252 адміністративні послуги. За інформацією Олени Калінушки, найбільш затребуваними серед них ті, що стосуються земельної сфери; реєстрації місця проживання; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а також юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; паспортних послуг; реєстрації транспортних засобів та обміну посвідчення водія; адміністративних послуг соціального характеру тощо.

Впродовж минулого року адміністраторами та реєстраторами управління відвідувачам було надано більше   12 тисяч адмінпослуг.

 

А у зв’язку із збільшенням попиту на оформлення паспортних документів для профільного відділу ЦНАП планується закупити ще один комплект обладнання та виділити ще один кабінет для надання послуг сервісного центру МВС.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь