Інформація про управління коштами бюджету Сокирянської міської територіальної громади з урахуванням змін до нормативно-правових актів органів державної влади

Дата: 18.05.2023 11:38
Кількість переглядів: 307

Згідно з постановою КМУ № 252 від 11 березня 2022 року «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» органи місцевого самоврядування здійснюють управління коштами місцевих бюджетів без оприлюднення нормативно-правових актів та інших документів, які застосовуються під час бюджетного процесу, тому дана інформація не оприлюднювалась. Згідно з постановою КМУ № 399 від 28 квітня 2023 року «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252» дана норма була скасована. Тому у травні 2023 року на сайті Сокирянської територіальної громади були оприлюднені дані про виконання бюджету громади за І квартал 2023 року.

За 2022 рік до бюджету Сокирянської міської територіальної громади по загальному фонду надійшло 313 млн. 466,4 тис. грн., з них власні бюджетні ресурси 160 млн. 211,9 тис. грн., що складає 51,1% загальної суми надходжень, додаткові ресурси (трансферти у вигляді дотації та субвенцій) – 153 млн. 254,5 тис. грн. (48,9%).

Видаткова частина міського бюджету станом на 01.01.2023 року виконана у сумі по загальному фонду – 293 млн 160,3 тис. грн.

Із суми видатків місцевих бюджетів загального фонду 293 млн. 160,3 тис. грн. використано коштів на утримання установ галузей: органів управління – 30 млн 412,8 тис. грн. (10,3% загальної суми видатків)., освіти - 204 млн. 781,9 тис. грн. (69,4%), охорони здоров'я - 10 млн. 066,8 тис. грн. (3.4%), соціального захисту – 15 млн. 711,9 тис. грн. (5.3%), закладів культури – 11 млн. 176,0 тис. грн. (3,8%), фізичної культури та спорту – 3 млн. 867,7 тис. грн. (1,3%), житлово-комунального господарства – 7 млн. 346,3 тис. грн. (2,5%), інша діяльність - 9 млн. 796,9 тис. грн. (3,1%), а саме (забезпечення діяльності місцевої пожежної команди – 2 млн. 149,7 тис. грн.; заходи з територіальної оборони – 784 тис. грн.; утримання Дирекції з обслуговування майна Сокирянської ТГ – 5 млн. 651,7 тис. грн.; фінансова підтримка телерадіоорганізації – 585 тис. грн.; фінансова підтримка архіву громади – 283,5 тис. грн. та інша діяльність складає 343 тис. грн..) .

На заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери спрямовано кошти у сумі 235 млн. 510,6 тис. грн. (99,8% планових показників або 80,3% загальної суми витрат), на медикаменти –519,3 тис. грн. (99,9% планових показників або 0,2% загальної суми витрат), на продукти харчування – 3 млн. 163,2 тис. грн. (81,4% плану, або 1,1% загальної суми витрат) на розрахунки за енергоносії – 33 млн. 557,4 тис. грн. (82,4% плану, або 11,4% загальної суми витрат), соціальне забезпечення – 1 млн. 886,3 тис. грн. (93,8% плану та 0,6% загальних видатків).

По спеціальному фонду касові видатки проведені у сумі 32 млн 021,1 тис. грн при уточненому плані на звітний період – 36 млн 356,1 тис. грн. (88,1%), які спрямовані на виплату заробітної плати з нарахуваннями у сумі 307,8 тис. грн, на придбання предметів та матеріалів – 10 млн 997,0 тис. грн, або 34,3% загальної суми видатків, продукти харчування – 6 млн 553,1 тис. грн або 20,5%, медикаменти – 2 млн 937,8 тис. грн. (9,2%), капітальні видатки – 10 млн 704,5 тис. грн. (33,4%), з них 3 млн. 465,3 на придбання комунальної техніки та оплата лізингових платежів за придбану техніку; та 2 млн. 761,5 тис. грн. облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб.

                   Згідно з постановою КМУ № 268 від 9 березня 2006 року зі змінами «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», посадові оклади працівників органів місцевого самоврядування складають:

Міський голова – 15000,00 грн.

Секретар ради – 12000 грн.

Перший заступник міського голови – 12500 грн.

Заступник голови – 12000 грн.

Керуючий справами – 12000 грн.

Староста – 11200 грн.

Начальник управління – 7200 грн.

Начальник відділу – 7000 грн.

Завідувач сектору – 6050 грн.

Державний реєстратор, адміністратор – 5400 грн.

Головний спеціаліст – 5200 грн.

Провідний спеціаліст – 4950 грн.

Діловод, інспектор, землевпорядник – 4300 грн.

Крім того, згідно з вищевказаною постановою здійснюється доплата за ранг (відповідно до присвоєного рангу згідно з посадою працівника), яка складає від 200 гривень до 750 гривень.

Також працівнику ОМС нараховується надбавка за вислугу років. Сума надбавки нараховується у розмірі від 10 до 40 відсотків (розмір залежить від кількості відпрацьованих років у державній службі, а саме: понад 3 років – 10%; понад 5 років – 15%; понад 10 років – 20%; понад 15 років – 25%; понад 20 років – 30%; понад 25 років – 40%) до посадового окладу з врахуванням рангу.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь