Інформація про управління коштами бюджету Сокирянської міської територіальної громади з урахуванням змін до нормативно-правових актів органів державної влади

Дата: 18.05.2023 11:38
Кількість переглядів: 442

Згідно з постановою КМУ № 252 від 11 березня 2022 року «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» органи місцевого самоврядування здійснюють управління коштами місцевих бюджетів без оприлюднення нормативно-правових актів та інших документів, які застосовуються під час бюджетного процесу, тому дана інформація не оприлюднювалась. Згідно з постановою КМУ № 399 від 28 квітня 2023 року «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252» дана норма була скасована. Тому у травні 2023 року на сайті Сокирянської територіальної громади були оприлюднені дані про виконання бюджету громади за І квартал 2023 року.

За 2022 рік до бюджету Сокирянської міської територіальної громади по загальному фонду надійшло 313 млн. 466,4 тис. грн., з них власні бюджетні ресурси 160 млн. 211,9 тис. грн., що складає 51,1% загальної суми надходжень, додаткові ресурси (трансферти у вигляді дотації та субвенцій) – 153 млн. 254,5 тис. грн. (48,9%).

Видаткова частина міського бюджету станом на 01.01.2023 року виконана у сумі по загальному фонду – 293 млн 160,3 тис. грн.

Із суми видатків місцевих бюджетів загального фонду 293 млн. 160,3 тис. грн. використано коштів на утримання установ галузей: органів управління – 30 млн 412,8 тис. грн. (10,3% загальної суми видатків)., освіти - 204 млн. 781,9 тис. грн. (69,4%), охорони здоров'я - 10 млн. 066,8 тис. грн. (3.4%), соціального захисту – 15 млн. 711,9 тис. грн. (5.3%), закладів культури – 11 млн. 176,0 тис. грн. (3,8%), фізичної культури та спорту – 3 млн. 867,7 тис. грн. (1,3%), житлово-комунального господарства – 7 млн. 346,3 тис. грн. (2,5%), інша діяльність - 9 млн. 796,9 тис. грн. (3,1%), а саме (забезпечення діяльності місцевої пожежної команди – 2 млн. 149,7 тис. грн.; заходи з територіальної оборони – 784 тис. грн.; утримання Дирекції з обслуговування майна Сокирянської ТГ – 5 млн. 651,7 тис. грн.; фінансова підтримка телерадіоорганізації – 585 тис. грн.; фінансова підтримка архіву громади – 283,5 тис. грн. та інша діяльність складає 343 тис. грн..) .

На заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери спрямовано кошти у сумі 235 млн. 510,6 тис. грн. (99,8% планових показників або 80,3% загальної суми витрат), на медикаменти –519,3 тис. грн. (99,9% планових показників або 0,2% загальної суми витрат), на продукти харчування – 3 млн. 163,2 тис. грн. (81,4% плану, або 1,1% загальної суми витрат) на розрахунки за енергоносії – 33 млн. 557,4 тис. грн. (82,4% плану, або 11,4% загальної суми витрат), соціальне забезпечення – 1 млн. 886,3 тис. грн. (93,8% плану та 0,6% загальних видатків).

По спеціальному фонду касові видатки проведені у сумі 32 млн 021,1 тис. грн при уточненому плані на звітний період – 36 млн 356,1 тис. грн. (88,1%), які спрямовані на виплату заробітної плати з нарахуваннями у сумі 307,8 тис. грн, на придбання предметів та матеріалів – 10 млн 997,0 тис. грн, або 34,3% загальної суми видатків, продукти харчування – 6 млн 553,1 тис. грн або 20,5%, медикаменти – 2 млн 937,8 тис. грн. (9,2%), капітальні видатки – 10 млн 704,5 тис. грн. (33,4%), з них 3 млн. 465,3 на придбання комунальної техніки та оплата лізингових платежів за придбану техніку; та 2 млн. 761,5 тис. грн. облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб.

                   Згідно з постановою КМУ № 268 від 9 березня 2006 року зі змінами «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», посадові оклади працівників органів місцевого самоврядування складають:

Міський голова – 15000,00 грн.

Секретар ради – 12000 грн.

Перший заступник міського голови – 12500 грн.

Заступник голови – 12000 грн.

Керуючий справами – 12000 грн.

Староста – 11200 грн.

Начальник управління – 7200 грн.

Начальник відділу – 7000 грн.

Завідувач сектору – 6050 грн.

Державний реєстратор, адміністратор – 5400 грн.

Головний спеціаліст – 5200 грн.

Провідний спеціаліст – 4950 грн.

Діловод, інспектор, землевпорядник – 4300 грн.

Крім того, згідно з вищевказаною постановою здійснюється доплата за ранг (відповідно до присвоєного рангу згідно з посадою працівника), яка складає від 200 гривень до 750 гривень.

Також працівнику ОМС нараховується надбавка за вислугу років. Сума надбавки нараховується у розмірі від 10 до 40 відсотків (розмір залежить від кількості відпрацьованих років у державній службі, а саме: понад 3 років – 10%; понад 5 років – 15%; понад 10 років – 20%; понад 15 років – 25%; понад 20 років – 30%; понад 25 років – 40%) до посадового окладу з врахуванням рангу.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь