Що робити, якщо я не отримав смс-повідомлення з номером е-рецепта та кодом його погашення? – роз’яснює МОЗ

Дата: 06.07.2023 14:38
Кількість переглядів: 138

Таке може статися з кількох причин. Наприклад, якщо за реєстрації в ЕСОЗ ви вказали неправильний номер телефону або ж з часом змінили його. У такому випадку необхідно змінити й метод аутентифікації в ЕСОЗ. Це можна зробити, подавши відповідну заявку через онлайн-форму на сайті НСЗУ. 

Інша причина – якщо за реєстрації ви обрали офлайн-метод аутентифікації (тобто через документи). У такому випадку лікар має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. За бажанням ви завжди можете змінити метод аутентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема, і про рецепти) надходили на ваш телефон.

У будь-якому разі у випадку виникнення затримки, лікар може відправити вам повідомлення повторно.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь