Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Сокирянської міської ради інформує про порядок присвоєння адреси об’єктам будівництва

Дата: 26.01.2024 11:13
Кількість переглядів: 116

 

Відповідно до статей 26¹-265 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 №690 «Про затвердження порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна», Положення про відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Сокирянської міської ради, затвердженого рішенням сесії Сокирянської міської ради від 19.02.2021 № 42/04-21 відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради  надано повноваження щодо присвоєння адрес.

        

   Отже, адреса присвоюється об'єкту будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт, для цього необхідно звернутися до відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради та до відповідної заяви надати:

1. Копію документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об’єкт нерухомого майна, - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2. Генеральний план об'єкта будівництва (у разі спорудження об'єкта на підставі проектної документації на будівництво) .

3. Копію документа, що дає право на виконання будівельних робіт, – якщо відомості про такий документ не внесені до електронної системи/єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

4. Копію документа, що засвідчує особу заявника, – у разі подання документів поштовим відправленням або в електронній формі.

5. Копію документа, що засвідчує повноваження представника, – у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, які подаються для присвоєння адреси об’єкту будівництва, засвідчуються замовником будівництва (його представником).

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що посвідчує його особу відповідно до Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”.

У разі подання документів представником замовника будівництва додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

 

       Адреса присвоюється закінченому будівництвом об'єкту після прийняття в експлуатацію, для цього необхідно звернутися до відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради та до відповідної заяви надати:

1. Копію документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджено об’єкт нерухомого майна, - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2. Генеральний план об'єкта будівництва (у разі спорудження об'єкта на підставі проектної документації на будівництво) .

3. Копію документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту, – якщо відомості про такий документ не внесені до електронної системи/єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

4. Копію документа, що засвідчує особу заявника, – у разі подання документів поштовим відправленням або в електронній формі.

5. Копію документа, що засвідчує повноваження представника, – у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, які подаються для присвоєння адреси закінченому будівництвом об'єкту, засвідчуються замовником будівництва (його представником).

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що посвідчує його особу відповідно до Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”.

У разі подання документів представником замовника будівництва додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

 

      Зміна адреси закінченого будівництвом об'єкту здійснюється  у разі об'єднання,  поділу або виділення частки для цього необхідно звернутися до відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради та до відповідної заяви надати:

1. Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, – у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2. Копію договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду, – у разі, якщо об'єкт перебуває у спільній власності.

3. Документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, коли об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), – у разі, якщо відомості про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта не внесено до Реєстру будівельної діяльності.

4. Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна, – у разі, якщо технічний паспорт створений без використання Реєстру будівельної діяльності.

5. Копію документа, що засвідчує особу заявника, – у разі подання документів поштовим відправленням або в електронній формі.

6. Копію документа, що засвідчує повноваження представника, – у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, які подаються для зміни адреси закінченому будівництвом об'єкту, засвідчуються замовником будівництва (його представником).

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що посвідчує його особу відповідно до Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”.

У разі подання документів представником замовника будівництва додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

 

      Також, присвоєння адреси здійснюється самочинно збудованим об'єктам, на які визнано право власності за рішенням суду та об'єктам, що належать до класу наслідків СС1, збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження, збудовані у період з 05.08.1992 р. до 09.04.2015 р. індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 м2, а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 м2  для цього необхідно звернутися до відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради та до відповідної заяви надати:

1. Копію документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджено об’єкт нерухомого майна, - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2. Генеральний план об'єкта будівництва (у разі спорудження об'єкта на підставі проектної документації на будівництво) .

3. Копію документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту, – якщо відомості про такий документ не внесені до електронної системи/єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

4. Копію документа, що засвідчує особу заявника, – у разі подання документів поштовим відправленням або в електронній формі.

5. Копію документа, що засвідчує повноваження представника, – у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, які подаються для присвоєння адреси закінченому будівництвом об'єкту, засвідчуються замовником будівництва (його представником).

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що посвідчує його особу відповідно до Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”.

У разі подання документів представником замовника будівництва додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

 

      Також здійснюється зміна/коригування адреси для упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна для цього необхідно звернутися до відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради та до відповідної заяви надати:

1. Копію документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджено об’єкт нерухомого майна, - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2. Копію документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці – у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. 

3. Копію документа, що засвідчує особу заявника, – у разі подання документів поштовим відправленням або в електронній формі.

4. Копію документа, що засвідчує повноваження представника, – у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

  Копії документів, які подаються для зміни/коригування адреси, засвідчуються власником об'єкту нерухомого майна (його представником).

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що посвідчує його особу відповідно до Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”.

У разі подання документів представником замовника будівництва додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

 

       Результатом опрацювання вищезазначених заяв є «Витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про присвоєння адрес Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», примірник якого надається заявникам.

 

       Звертайтеся до нас  за адресою: м.Сокиряни, вул. Шевченка, 3, 1 поверх відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Сокирянської міської ради.

 

 

 

 

Фото без опису

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь