Як оперативно подати відомості про зміни в трудових відносинах через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг, - роз'яснює Пенсійний Фонд України

Дата: 09.06.2025 11:30
Кількість переглядів: 39

Випадки, в яких потрібно подавати такі дані:

-        оформлення нового працівника на роботу;

-        переведення працівника до іншого підрозділу підприємства;

-        зміна посади або постійного місця роботи;

-        припинення трудових відносин (звільнення);

-        поновлення працівника на посаді;

-   тимчасове припинення або відновлення трудового договору (оперативно, у режимі реального часу).

Хто може подати відомості:

-    представники роботодавця, яким надано право перегляду та введення відомостей про трудові відносини співробітників.

Інструкція, як подати відомості, — за посиланням: https://tinyurl.com/bbx836py     

 

 Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь