Як подати заяву на призначення пенсії онлайн, - роз’яснює Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
1. Авторизуйтеся в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
2. Оберіть у лівому боковому меню "Заява на призначення пенсії" в розділі "Щодо пенсійного забезпечення"
3. Заповніть заяву, з випадаючого списка "Вид пенсії" оберіть необхідний вид пенсії (за віком, по інвалідності, в разі втрати годувальника)
4. Завантажте заздалегідь відскановані документи та натисніть "Сформувати заяву"
5. Перевірте внесені до заяви дані та натисніть "Підписати та відправити до ПФУ"
Переглянути статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці "Мої звернення"
Враховуйте вимоги до сканування документів:
- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб
- формат файлу: JРС, JРЕG, РDF
- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл
- скан-копії виготовляються з оригіналів документів
- сканкопія повинна бути кольорова, чітка та читабельна
- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа

