Як подати заяву на призначення пенсії онлайн, - роз’яснює Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Дата: 31.07.2025 09:20
Кількість переглядів: 58

1. Авторизуйтеся в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

2. Оберіть у лівому боковому меню "Заява на призначення пенсії" в розділі "Щодо пенсійного забезпечення"

3. Заповніть заяву, з випадаючого списка "Вид пенсії" оберіть необхідний вид пенсії (за віком, по інвалідності, в разі втрати годувальника)

4. Завантажте заздалегідь відскановані документи та натисніть "Сформувати заяву"

5. Перевірте внесені до заяви дані та натисніть "Підписати та відправити до ПФУ"

Переглянути статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці "Мої звернення"

Враховуйте вимоги до сканування документів:

- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб

- формат файлу: JРС, JРЕG, РDF

- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл

- скан-копії виготовляються з оригіналів документів

- сканкопія повинна бути кольорова, чітка та читабельна

- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь